Hemma hos Stephie

Hej på er alla där uute!
Nu så sitter jag hemma hos Stephie vi tittar på en film och har det kul.Idag så var vi i skolan det var som vanligt men vi fassna i hissen idag i skolan jag fick panik Anisa skrattade haha men jag darrade jag försökte ringa någon men det fanns ingen täckning i hissen men till slut så kom vi ut!.
Sen så när vi slutade skolan så gick vi till min gamla skola för att hälsa på Talita och jag blev så glad att träffa henne det var ganska så länge sen.
Men hur har eran dag varit?=)<3
Kraam<3
 Jag och Stephie när vi var mindre haha=)<3<3<3<33<3<3<33<33
Jag och Stephie just nu haha=)
Jag och Anisa för ett tag sedan=)<3
Men vad ska ni göra ikväll?=)
Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan ! fin blogg !

kommentera på min :D



2009-01-28 @ 18:50:33
URL: http://xmartax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0