Lets dance!

Hej <3
Jag satt och tittade på Lets dance nyss .
Min favorit är nog han med den tjocka magen som kom 1:a  han var väldigt rolig och han var desutom bra!=)
Vem var eran favorit?=)
Jag gillade ochså Isabella Känd som (Blondinbella)
Det var kul att hon var med tycker jag=) Men det kunde varit roligare om Kenza var med istället för hon är ju en bra bloggare ochså och jag skulle villja se henne dansa.
Nu så springer katterna runt här i hemmet de gillar att springa över min matta i mitt rum hehe,så att den blir helt vikt=)
Saga har en bjällra på sitt halsban eller vad man nu ska kalla det?Men det är så störande för varje gång hon springer eller gör något så hör man det=/Men det är bra så man vet vart hon är!=)
Snart så ska jag gå och lägga mig jag känner mig ganska så trött efter den långa dagen i skolan=/

God natt!
skriv lite mer komentarer =)

/Alexandra


Här är filmen som jag såg=)
Vi hörs imårgon<3 puss
Kommentarer
Postat av: Emma

jag har den filmen. Ruskigt bra! älskar henne - hon är en grym skådespelerska och sångerska!

2009-01-11 @ 16:07:30
URL: http://emmaaoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0