Min och Stephies roliga dans haha!

Hej
Idag så hade vi haft engelska provet det var ganska så svårt.Sen så har min dag varit lite BORING jag vaknade försent kl 20 över 7 men igentligen så skulle jag ha vaknat kl 7 så jag hade bara 3 minuter att klä på mih tills Stephie skulle komma=/Sen så var jag skit trrött ochså.
När jag Och Stephie skulle gå hem så sjöng vi en RaoulWallenberg låt sen så kom ett killgäng mot oss och vi dansade värsta konstiga dansen... sen så sa en kille-Snygg dans Jag bara Tack hahaha!Det var ju as pinsamt=/.
Men nu så har jag kommit hem och det enda man hör är Edwige säga ner bort och gå ,till katterna haha =)Hon är rädd för dom.
Men nu så ska jagh typ göra inget vi ska kanske gå hem till Stephie jag ska övertala henne haha!
Men hon kommer säkert säga nej=(

Kraam<3
Ajuste vad kommer deyt för programm på tv ikväll?=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0