Sovde över hoss kusinerna

Hejsan!
Igår så Hade jag inte så mycket att göra så jag tog och åkte hem till mina kusiner i stan,Det var bra för jag hade tur med bussarne och tågen så jag kom fram ganska så snabbt=)
Sen så när jag var framme så fick jag se hur mina kusiner har gjort i sina rumm=)Nu har de var och en sitt egna rum som de alltid velat ha.
Sen så ritade vi lite sen så blev det ganska så sent så fic gick och la oss.
Förlåt om jag inte skrev något inlägg igår men jag var ju inte hemma jag kunde skriva hemma hos min moster men jag kände att jag ville vara med mina kusiner så att jag kunde umgås med dom, för dom bor veckovis hos sin mamma och pappa så jag kan inte gå och hälsa på dom varje helg utan varannan.
Idag så vaknade vi kanske kl 12 ,sen så gick vi och åt frukost,Mn moste var inte hemma så jag fick vara ensam med dom så vi hade det kul!
Sen så kom min moster Maria hem kl  14:30  sen så pratade  vi lite hehe=)
Sen så åt vi middag och sen så var jag tvungen att åka hem=(För jag har ju skola imårgon och jag måste gå och lägga mig ganska så tidigt, det känns lite verväst eftersom jg har ju bytt skola så imorgon är det min första dag i den nya skolan.
Jag Har ju min bästis Stephie där så det känns ju bra=)
Nu  så kom jag presis hem, jag ska kolla på Top model idag kl 8 tror jag den börjar för nu är det ju Top model  11?=)Ja jag tror det;)
 Hur har eran dag varit?=)
Hoppas ni får en trevlig kväll<3
/Alexandra
Ska ni titta?=)
Kommentarer
Postat av: karolina

Älskar Top model ! Vem tycker du är bäst ? :)

2009-01-10 @ 16:23:43
URL: http://kkarolinas.blogg.se/
Postat av: karolina

Älskar Top model ! Vem tycker du är bäst ? :)

2009-01-10 @ 16:23:48
URL: http://kkarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0