Super trött...

Hej mina älskalingar!

Idag så har det varit en stressig  och jobbig dag.Vi var och åkte skridskor på morgonen eftersom vi hade gympa=/Jag var trött redan då.
Sen så hade vi språkval och jag har Spanska =)Det är så kul med spanska tycker jag! själv kommer jag från spanien men jag kan inte gramatiken och skriav såhär jätte bra men jag kan prata spanska ganska så bra.
Villka språk kan ni?=)
Sen så hade vi svenska , där så fick vi skriva vad vi tycker om att göra=/.Sen så hade vi matte(där kom det värsta) jag tycker INTE om matte eftersom jag inte är bra på det , och då har jag lixom tappat hoppet om att lära mig=(.

Sen när vi skulle hämta våra saker får att åka hem så satt vi i koridoren och pratade och skratta haha det tog oss en tid att komma ut för att gå till busshålsplatsen=/=)hehe.
Sen så såg vi bussen åka förbi oss -.- men som tur så har Stephie snabba ben så hon sprang ikapp bussen så att den stanna=)tur eller hur.
Men idag på morgonen när vi skulle åka till skolan så satt vi i bussen och jag som inte riktigt vet vart vi ska gå av så passa Stephie såklart på att lura mig ...x)   så hon sa Alex vi går av, vi är framme. Jag bara Okej sen jag var på väg tt gå ut från bussen när jag hör Stephie garva ihjäl sig så tittar jag bak och ja jag hade varit nära på att gå av lång bort från mig skola ,det var fel busshålsplats-.- haha!Alla stirra på mig i bussen när jag skratta.=).
Sen så var vi hemma sen så gick vi hem till Stephie som vanligt hehe.Vi bakade en supergod chokladkaka med grädde på och frukt bitar=)mums!
Sen så kom våran kompis som sa att hon blivit utelåst ,att ingen var hemma så vi var med henne Hon heter Jamilha och jag visste inte att hon hade fått tandstälning.Jag tryckte att det var bra att hon fått det.Ennu så väntar jag på min tandstälning=/JAG VILL HA DEN NU!


Fast sen när jag gick hem så skulle jag gå till Centrum för att köpa kebbabrulle och Choklad.

Sen så nu kom jag hem, och jag sitter och lyssnar på musik=)


Vad ska ni göra ikväll? Jag ska titta på Americas next Top model  (11) kl 20:00 x) Jag tycker att Iris är fin=) Alla andra tjejerna i Top model är så elaka mot henne bara för att hon bytt kön till kvinna och hon ser verkligen ut som en kvinna och hon blir jätte bra på fotto. =)<3


Kraam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0