The perfect Man...

Hejsan!
Idag så var det andra skoldagen, hehe det var ganska så roligt på rasterna eftersom jag och Stephie och Anisa har det skitkul!
Sen så när vi slutade skolan så åkte vi till Vällingby där jag vi till Donken igen=)
Sen så gick vi hem igen, Jag och Stephie fortsatte att gå hem till henne.Vi skulle titta på en film som heter The perfect man, Vet ni hur bra den är=)?
Jag tycker den var as bra jag har nu sett den 2 gånger men båda gångerna var den bra tycker jag.
Medanst jag satt och grät när jag titta på filmen så somna Stephie-.- !Hehe hon var ganska så trött=)
Sen så har jag inte gjort mycket mer jag kom hem jag åt mat och sen nu så sitter jag här.
Hur har eran dag varit?=)

Kram.
/Alexandra<3
Internet krånglar så kan inte lägga upp nån bild på hur filmen ser ut men lägger upp de senare.=/
Kommentarer
Postat av: Stephie

AA kom i håg jag somnade typ på hela filmen och sa att jag hade fått nått i ögat fast jag hade inte det ooppps pinsamt jag skämdes att sova kanske snarkade vem vet??=)

2009-01-11 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0