Trött som in i helvette!...

Hej!<3
Nu så har jag kommit hem från skolan,jaag satt och flätade Anisas hår så det skulle bli lockigt och sen så åkte jag hem.
Om jag skule läsa min blogg så skulle jag tycka den var tråkig eftersom jag skrivr inte så mycket rolig haha!
Men nu så ska jag försöka.
När jag kkom hem så snubbla jag nästan in eftersom jag är så hmla trött ,på kvällarna så lägger jag mig ganska så sen=/Men nu så ska jag ringa Stephie och ja vi får se vad som händer idag=)
Nu så sitter jag och pratar med en jätte snäll tjj på msn så jag måste gå hej då!.
Nepp hon skrev bara Hej då haha , ne men då så kan jag fortsätta sriva lite till. Nu ¨så leker mamma me d katterna och igår så kissade Saga i mammas handväska typiskt !=/
Men aja nu så ska jag äta=)
Kraam<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0