Vällingby med Aisha och Jamilha=)

Hej sweetis!
Idag så har jag vaknat kl 12 sen så ringde jag Jamilha och Aisha och undra ifall ag kunde vara med dom så dom sa att de skulle till V by  så jag följde med dom=)
När vi var framme så gick vi till Gina ,J hittade bara ett par knästrumpor och A hittade ett fint halsband.
Sen så gick vi til en  kisosk och köpte pomfritts ,sen så åkte vi hem.Nu så var vi med Stephie och vi hade det as kul!=)
Hur har eran dag varit?skriv mer komentarer=)

Nu så sitter jag och äter och sen så ska jag kolla på tv.
Har haft ganska så ont i ryggen idag=(

Kram
//Alexandra<3
Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån anna :)

2009-01-04 @ 19:43:45
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0