Framme i stekhetta serbien.... dag 1

Heejsan!

Tidigt imårse så åkte jag och mamma in till Arlanda  för att åka tii till serbien.
Först så åkte vi till Warsawa i polen med världens minsta plan, kände nästan
att jag skulle f klastrofobi anfall hehe, nej men den var faktiskt as liten. Iallafall
resan från stockholm till Warsawa tog 1 h 40 m alltså inte så himla lång tid, jag
läste "om jag kunde drömma" och nu så har jag bara några sidor kvar innan jag
läst ut den. Mamma läser en bok om Madonna som Madonnas bror har skrivit,
alltså den handlar om hennne. Mamma säger att hon får en uppfattning att Madonna
kan vara ganska elak, iallafall mot sin bror eftersom han jobbar till henne.
Jaja iallafall att läsa bok är en bra tidsfördrift. Men sen från Warsawa så satt vi i Gaiten
och läser bok innan dom släpper in oss i planet, vi tittade omkring oss och såg att d
fanns folk där och deet var lugnt. Sen så hör vi en högtalare som ropar "De la paz" och sa
att vi skulle gå till flybussen genast, vi fick panik och trodde att vi skulle missa planet. Men
vi hann presis till flygbussen och sen så åkte vi vidare till Belgrad. När vi kom fram givk vi och
käakde mat. och sen så gick vi hem, min bror är så himla bortdkämd han vill ha saker hela
j*vla tiden..... men så e småbarn! x) men jaja nu måste jag leka med honom -.- . skit samma.

Men jaja ni får ha det så bra!<3 så kanske vi hörs imårgon!
puss
Kommentarer
Postat av: rashida

men genom dina ögon , är inte twilight ..

det är så dåligt , så länge vi båda kan andas är den sista ...

2009-07-18 @ 14:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0