Hej...

...Hej!
Nu så har jag kommit hem och käkat saggeti med köttfärssås, helt okej.
Idag så åkte jag och mamma till vällignby och käkade thai mat och gick
runt i affärer. Ganska så kul. Idag så var det ganska så varmt. Så det
var skönt. Njut av vädret medans ni kan då menar jag ju solen förståss!
Man vet aldrig hur det bli sen med solen kanske det inte blir mer sol denna
sommar. Men jaja. Sen när v kom hem så gick jag hem till Whitney Stephie syster
och var med henne, vi tittade på film och sen twilight ochså.
Sen så gick jag hem. Jag kanske ska gå tillbaka till henne ,vi får se...
Här kommer lite bilder fårn dagen:

Imårse så tog jag kort på ett par röda vinbär som växer
i min uteplats.

sen käkade vi Thaimat. riktigt gott!

Sen tittade vi på denna film. "Down with love" ganska så bra.


 Dagens Outfit, mitt i den hela....

tröjja: Ginatricot
Jeansshorts: spanien.
mini väska: h&m
klocka: spanien

xoxo
Kommentarer
Postat av: rifaa

heej alex jag saknar dig hur mår du?

2009-07-14 @ 12:56:00
URL: http://girlzwithtaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig outfit :)

2009-07-26 @ 17:56:13
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0