Im so sorry!

Heeej!
Kan bara säga " im so sorry" för den dåliga updateringen.
Idag var jag i vällignby med Jahmila, vi käkade på Mc donald´s
och hon skulle köpa grejjer. men hon hitta inget. Iallafall
sen så gick vi hem till henne och hon berätta ett par spökhstorier så jag
blev as rädd, och skrek och slog henne så hon´inte berätta slutet, jag vet
jag är FEG hehe x).
Iallafall sen tittade vi på Harry Potter på tv. Sen gick jag hem.
Så, så såg min dag ut hehe, ganska så rolig.
Bilder:

Vi gungade (lite mörk bild kanske)...

vi plockade körsbär "mkt goda och omogna". *ironisk* hehe ;)

Vi hade det tråkigt i busshålsplatsen därför bad jag hnenne göra en rolig min :)

<3

Vi var i Ginatricot och tittade...

Käkade på donken mumms *love*.

Jaghmila lagade mat och grejer, maten hette typ mususi eller något x)
gott var det! =)

Men nu så ska jag packa lite för imårgon åker jag till Serbien.
Kommer nog inte blogga på 2 veckor eller något eftersom
jag kommer inte ha tid. Men om jag får låna datan och så kan
skriva ett inlägg. men bara så ni vet. (( <3 )) .

xoxo

Alexandra älskar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag mår bra dudå?

2009-07-14 @ 23:18:12
URL: http://ajaaan.blogg.se/
Postat av: Marielle

Nu bjuder jag allihopa på mina semesterbilder från Kina, om någon är intresserad. :-) Jag tipsar dessutom om solresor för under 1000-lappen!

2009-07-15 @ 13:00:31
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0