Sorry...

Heej pa er mina kara lasare!
Hur mar ni? sjalv mar jag toppen! :)
Idag sa var jag med ett par kompisar vid polen och badade.
Annars sa brukar jag vara hoss min moster Linda och bada dar i hennes basang.
Men natterna ar as varma om man maste allltid sova med flakt, nar jag inte har flakten pa sa kommer det en massa med mygg men nar jag har den pa sa  kanner jag inga mygg, kanske blaser dom i vag? :p
iallafall ikvall vet jag inte vad vi ska gora vi kanske ska ut och ta en tapas eller nagot, vet faktiskt inte.
Juste idag kommer "Desperate Housewiwes" eller hur stavar man det hehe x) skitsamma den kommer iallafall.
Om 6 dagar  aker jag hem till Sverige, men ar inte a ledsen eftersom mina kusiner ha kopt en liten hundvalp :)


Men hur ar annars vadret i Sverige?
Har i spanien sa ar det idag 37 grader,
jag tror att jag kommer do, det ar sa himla
varmt!
Imargon sa ska jag ga och shoppa, det ar
Rea overallt och en massa folk det ar upp till
70% rea, valdigt bra! :D
visar kladerna sen=)

Men hoppas ni fatt en trevlig dag med era nara och kara med en massa sol och bad kanske?=)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Bexx

allt bra?<3



Jag har en veckans blogg tävling, om du vill vara med så anmäler du dig genom att kommentera att du vill vara med, du kan göra det i vilket inlägg som helst. Sista chansen att anmäla sig är på fredag :)

2009-07-02 @ 10:48:25
URL: http://yourbexx.blogg.se/
Postat av: Felicia

Snygg blogg, du verkar ha det härligt! :)

2009-07-03 @ 21:50:01
URL: http://feliciz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0