Avis på min moster!

Heej!
Jag är avis på min moster eftersom hon åker till spanien imårgon x) ajg vill ochså det! :D men snartt ör det min tur  och då träffar jag henne där.
Idag så var jag ute med Stephie Jahmila och adelja och en annan tjej, se så träffade jag Sivan en snabbis.
Men nu så har i ful hus här eftersom min moster drar ju och vi ska ta hand om hennes 2 kaniner och fåglar,
och man ska ha reda på en massa mat och vatten som man ska ge dom. Men jaja jag kan deala med det.
Men jaja nu så har jag skit ont i benet jag vet inte varför. Imårgon måste jag å till Zoo och köpa vattennflaskor till kaninerna 2 till och sen lite hö. Katterna är nyfikna:) men de får absolut inte komma nära fåglarna! Fast dom är ju i en bur och gungar och badar dom är så söta, och dom piper typ 24/7 hehe ;)
Men de är kul med djur och jag kan bara säga en sak "jag älskar djur" ! dom är som en livs vän för människan.
Men nu så ska jag ta ett bad känner mig så sliten!

Puss
/Alexandra

google.se

google.se

google.se


Dessa djur har vi hemma katter, fåglar och kaniner.
ps: Fåglarna är gula som på dom i bilden x)

xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0