Brun och fin:)

Hejsan!
Nu så har jag precis kommit hem.
Först så solade jag sen så blev det så himla varmt att jag gick och tog ett snabbt dopp.Sen solade jag mer mer mer och mer.
Men jag blir typ sällan bränd så det är bra:) Så jag  har blivit ganska brun. man kan se värsta bikiniline eller ni förstår där bikinin sitter:) Gillar att se resultat. Det var inte så himla mycket folk när det var ganska tidigt men sen så blev det n massa barn och folk som kom. Det som var så tyst och fint. Det var riktigt skönt att bara ligga där och läsa bok och sen käka min lilla tunbrödsrulle med köttbullar i haha x)

Men jaja hur somhelt ,jag har inte druckigt så mycket vatten på hela dagen så jag måste nog ta och göra det.
Pusssss

Google.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0