Hej då sverige! :D

God morgon!
Nu så har jag dushat och klätt på mig och packat det sista som tandborste och sånt =).
Kl  9:30 kommer taxin som ska ta oss till Arlanda.
Jag tar mitt flug kl 2 och sen är jag framme vid 7 tiden=)..
Men jaja är lite rädd för att flyga :s men det går og bra.
Be för mig att det går bra!<3
 Men nu så kommer jag inte uppdatera från spanien så mycket jag kanske gör det, vi får se.
Men hoppas ni får en fin sommar och jag kommer tillbaka om 2 veckor.

xoxo

ska ej åka med sas jag ska med Norwiegan eller hur man stavar det:)

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssss

Kommentarer
Postat av: MUMMI

hOPPAS RESAN GICK BRA! OCH ATT DET ÄR INTE FÖR VARMT I GRANADA! hÄLSA TILL LINDA OCH MARI!

jaG SKREV LITE PÅ MITT BLOGG MEN DET BLEV STORA BOKSTÄVER, KAN DU RÄTTA TILL DET?

HAR du badat redan? Många pussar och kramar

mummi Hälsa till Pili och Mari-CArmen

2009-06-24 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0