Så ska lärare vara!

Heej!
Nu så har jag precis kommit hem ,Extra tidigt! :)  Våran NO lärare lät oss slippa lektionen eftersom vi bara tittar på film nu dom senaste dagarna. Så ska lärare vara lixsom! så blir man omtyckt som en lärare x) .
Men sen på måndag kommer jag *ogilla* honom. Han är så himla sträng! och tråkig tycker jag.
Men iallafall nu så sitter jag med chipspåsen sen igår och tänker på Stephie och hur kul hon har på sin kusins studentfest!:) Men själv sitter jag och ruttnar här hemma, haha .

Vill bara säga grattis till alla som tar studenten idag ,dom flesta gör det :) Så ett stort grattis till er! 
själv har man sex år kvar :s haha!:)

detta kommer få vänta lite hehe x)

källa: google
Kommentarer
Postat av: emma

Kikar in =)

2009-06-05 @ 15:17:50
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Bexx

Hej!

Är allt bra med dig, gmn <3 ?<3

2009-06-05 @ 19:18:03
URL: http://yourbexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0