Ska jag eller ska jag inte???

Heey!
Nu så bad Stepie mig att jag skulle ringa till henne.
Och hon frågade ifall jag ville följa med dom till Disney land paris! altså till frankrike?! :D och att vi skulle åka nu på onsdag och komma tillbaka den 22 juni.
Men problemet är att jag ska åka till spanien den 23 juni och tänk om bussen som vi ska åka med till sverige från frankrike blir något försenat och jag missar mitt flyg!
Stephie och deras familj har gratisresa till frankrike (till desneyland paris) hotell och buss dit och tillbaka.
Men ska jag åka? Det blir så himla tajt med spanien att när jag kommer tillbaka den 22 så ska jag åka nästa dag till spanien och jag kommer vara skit trött efter bussresan som varat i flera timmar!
Vad tycker ni ska jag eller inte.
???????????????????????
Jag vill så gärna! men kanske inte kan, eftersom jag ska till spanien dagen därpå!


SKa jag eller inte?? tycker ni det kanske lir lite stressigt??HJÄLP!

och här är skorna.

köpta i Miss fanny och kosatde 149 kr=)
Ganska så billiga!

skorna köpta i en affär bredvoid t-centralen skit billig
skor affär som heter  Graceland och skorna kostade
249.
Men det fanns andra skor för 99 100 kr, snygga jumpaskor
för 100kr tycker ni ska gå till den sko affären massor med skor
och billiga! :D

/Alexandra
Kommentarer
Postat av: sivan

nej ta inte risken!Tänk om du missar bussen?nej gumman åk inte:)



rösta på mig i veckans blogg!



http://malinhee.blogg.se/2009/june/final-veckansblogg.html#comment

2009-06-15 @ 12:44:47
URL: http://whineup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0