Talang 2009 semifinal.

Heej!
Nu så sitter jag och tittar på mtv och just nu är det pimp my ride  fast de är typ storbitaniens och deras brittiska är så rolig X) Snart så kommer run´s house som jag ska se på, och sen kl 20:00 kommer Talag:) Kul. Imårgon så är det helg jppieee!:) Och snart är det sommarlov. Jag önska att jag tog studenten idag ochså som dom flesta ;) fast jag tar studenten 2015 haha l¨ngt tid kvar typ 6 år! :D men jaja det verkar vra kul att gå i gymnasiet. fast nu så börjar jag i 7:an efter lovet:) ett steg näramare 9:an hihi. Men nu så ska jag återvända till tv:en och käka en bakan.

Förresten så hittade dom skådespelaren "Bill" i Kill Bill död i ett hotellrum i bankok. Han hade snöre rtunt halsen det sägs att det var själmord.
David Carradine som yrkesmördaren Bill i Quentin Tarantinos
har ni sett kill bill`? blev lite chockad över att han har dött.
Han blev 73 år. R.I.P  David Carradine .
Kommentarer
Postat av: Jennie

vila i frid :/





svar: det är skit jobbigt :/

2009-06-05 @ 19:45:08
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0