090317 Är våren här eller!?=)

Heey!

Idag så har vi haft massa plugg i skolan och nu när jag åkte hem
så satt jag i bussen och var as trött.
Samtidigt så hade jag en känsla om att våren är här för idag så var
det så himla mycket sol !! JIPPII hoppas det bli mer sol.
Men jag vet inte hur varm det är idag ,kanske det inte är så himla
varmt men det är mycket sol och isen börjar smälta bort.
Men nu så mår jag lite illa jag vet inte varför men kanske jag bara
är lite hungrig hehe x) ska ta och mata magen snart ,efter jag har
skrivit klart!.

Aja nu när jag kom hem så tog jag 2 bilder på himlen ,de blev
ganska så fina jag ska visa er de bilderna längre ner i inlägget.
Idag så måste jag göra NO läxa :( och Engelska läxa :(.(bajs)
måste pluggelipluggi sen hehe xp.
Nu så sitter Molly i mitt knä och myser.
Ikväll så kommer jag bara vara hemma jag orjkar inte gå ut.
^^ som sagt så somnade jag nästan i bussen x)

Har det hänt er att ni nästan inte kommer ut ut bussen när man ska gå av
eftersom det är så mycket folk?
Idag hände det mig jag fick nästan panik men som tur kom jag ut!.

Aja vi hörs lite senare , Magen  need food xp



Fotograf:Jag

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0