16/3-09

Heejsan!

Idag så har jag haft lite ledvärk i hänlederna, hoppas det inte är reumatism.
Men idag så  var jag somsagt i skolan som vanligt och ade ganska så tråkiga lektioner.
Annars så har dagen varit fin fin det har varit lite sol och kanske våren är påväg?=) Vem vet!.
Men hoppas det!
Aja idag så skulle vi igentligen efter skolan åka till Barkarby och köpa Stephies digitalkamera fast så blev det inte
hon beästämde sig för att köpa syrrans mobil.
Ikväll så kommer det en massa med roliga program! eller vad ska man säga kanske lite sorgliga ochså
som "spårlöst" på kanal 4 tror jag idag så kommer det handla om en tjej som inte har träffat sin mamma på
20 år! så vi hoppas på att hon träffar sin mamma.
Sen så kommer Projekt runway som jag älskar.
Nu så sitter mamma och tittar på Top design ,ett program om inredning.
På tal om inredning så hade jag och mamma tänkt att anmäla min moster
till Desig Simon och Tomas ,för hon bor i en ganska så liten lägehet
och hennes sovrum har världens biggaste säng och där så sover hon med sina 2 småbarn.
Så det skulle sitta fint om de kunde fixa hennes sovrum lite mer praktiskt och så!.

Sorry för kass updatering på vecko dagarna altså på dagen fast då så är jagf i skolan
och då så kan jag inte sitta och blogga ,som ni kanske förstår.

Aja nu så vill jag inte tråka ut er ¨så nu så kanske jag slutar skriva på detta inlägg!=)hehe.


xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0