2 mars

Heej mina kära bloggare och läsare!
Hur har eran dag varit? ,min har varit fin fin.Idag så gick vi till skolan som vanligt
och våran första lektion är ju NO men vi hade klassråd istället ,vet ni hur glad jag blev??!=)
Jag blev superglad för jag hatar NO, det är synd att jag gör det men det är ett ämne som
Jag inte är bra på.Sen så åkte vi hem och sen så gick vi hem till Stephie och tittade på en film som handlar om 50 cents liv ,den var rktigt bra fast vi han inte se klart allt eftersom dvd knasade=(Men jag kanske kan låna den från henne någon dag.
Aja nu så ska jag äta pankakor med glass och sen så ska jag se ifall det kommer något bra på tv.
Tyvär så har jag inte så mkt att berätta så vi får se om jag skriver sen ifall något händer eller kanske jag skriver något annat=)


xoxo


Jag såg inte hur fodralet såg ut ,så jag är inte säker men det måste nog vara denna!=)
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0