3 mars

Heej alla underbara!
Nu så sitter jag på läxhjälp jag gjorde nyss klart en läxa som jag ska ge till min engelska lärare Elisabett hon är ganska så sträng med hon är snäll.Aja nu sås itter man och hör någon som lyssnar på santa lucia på sin dator och det är ganska så störande -.- hehe.
Aja nu så värvar stephie mig på gratismakeup så att jag kan får 5 poäng till min sida så jag kan snabbare få ett presentkort!=).

vi är så onödiga vi sitter och snackar på klotterplanket som om vi skulle snacka på msn! höhö<3
Aja nu så ska jag börja å hem för jag vill väl inte sitta här hela dagen eller hur?!=)
Vi hörs sen när jag kommer hem!=)

xoxo

ps. om ni är medlem i gratismakeup alltså www.gratismakeup.se  bli v'n med mig jag heter alexandrade <3<3=)
puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0