Chris Brown och Rihanna gör en duett ihop om misshandeln

Hejsan svejsan!
Nyss så loggade jag in på datan och då så såg man på första sidan (msn.se) att Rihanna och Chris gör en låt tsm om misshandeln, på något sett så kan jag inte förså hur Rihanna klarar av att vara med en kille som misshandlat henne...
Men aja det är hennes val , men lixom vad hände med texterna i hans låtar om kärlek och detdär och sen så hör man att han har misshandlat Rihanna. Förut så tyckte jag om han som sångare och allt ,men nu när man lyssnar  på musiken så känns det  lite fel när man hör honom sjunga om kärlek och hur viktigt det är. vad tycker ni?

Men det ska bli kul att höra den nya låten dom håller på med.
Aja nu så sitter jag ch käkar Chips och Molly sitter i mitt knä Saga och Oskar sitter på min säng de är inte så himla sociala hehe x)

Aja nu så väntar jag på Stephie jag bad henne ta med lite Coca coola och godis ;) själv så bjussar jag på Chips ^^).
snart så ska jag laga ihop salladen och kyckligen till Knykalaset med klassen.

xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0