Ett litet smink tips!

Hejsan!
Ikväll så sminkade jag mig i en rosa och vit färg här kommer bilderna;


Smink: Jag
Modell:Jag

Idag så kunde jag nte sminka Stephie så det fick bli mig själv igen.

Iag så använde jag.

rosa ögonskugga.
vit ögonskugga.
Eyeliner.
Mascara .
och läppglans.

Jag la på lite rosa på sidorna och innåt vit=) Jag blev ganska s nöjd .

Sen så la jag lite läppglans Märket Britney spears den med perfym i ena änden och läppglans i den andra.

Men nu så är jag ganska så trött så nu å ska jag krypa in i sängen.

xoxo

Kan inte ni önska er vad för sminkning jag typ kan visa!=)??
<3
Kommentarer
Postat av: Vera

Sv; Åh tack!

Fy vad söt du r gumman på bilderna! och fint smink, ska jag prova nångång! :D <3

2009-03-14 @ 07:43:34
URL: http://veraablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0