Lets Dance.

Hejsan mina undebara , nyss så fick jag en komentar av någon som skriver
om mobbnig och man kan fråga saker till "personen" så får man ett svar ,tycker det är kanon!
www.slutamobba.blogg.se  kika in där och ställ en fråga.

Idag så åkte jag hem till
min mormor för jag skulle
igentligen bara hälsa på
men jag stannade istället
för jag ville sova över.
Så nu så sitter vi och tittar på Lets
Dance ,jag tycker att Magnus
ska vinna.
Eftersom Laila har ju dansat förr
och programmet handlar ju om
amatörer som ska "typ" ska
lära sig att dansa ,men Laila
är vel ingen amatör!?
hon har dansat förut ,jag tycker
det är ganska så fuskigt om hon
vinner för hon har ju dansat.

Annar så har vi det mysigt här=)
vi sitter och käkar karameller.
Jajuste idag så hade vi ett NO

prov man skulle kunna alla

förkortningar på metallerna.

Det var ganska så svårt tycker jag.

Men snart så ska jag gå och lägga mig

och imårgon så ska jag åka hem.


Puss

gooo MAGNUS!:)

Kommentarer
Postat av: FRIENDS

SV:hej!

Det är så vanligt med "DROTTNINGAR" i klassen!

Men försök och säga ifrån säg vad du tycker!om du får veta att dom snackar skit VÅGA GÅ FRAM OCH FRÅGA SNÄLLT VARFÖR DOM GÖR SÅ?!låt dom skämmas för det dom gör!du sa också att du är själv?Det finns säkert många som e själva som du så fråga alltid om du får vara med!Det finns väl inte bara 1 eller 2 du kan vara med det finns fler!Och när "DROTTNINGARNA KOLLAR SNETT SÄG HÖGT VARFÖR KOLLAR DU SNETT HAR JAG GJORT NÅGOT FEL?Och den som kallar dig kanin säg ifrån säg

-HAR DU ROLIGT NÄR DU SÄGER KANIN ?!

HJÄLPER DET DIG ATT SÄGA SÅ?

eller så ignonerar du dom vänd dig inte ens mot dom som säger så!Dom vill bara få dig att bli arg !



skriv gärna hur det gick sen;)Lycka till gumman:)

2009-03-28 @ 12:04:10
URL: http://slutamobba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0