Plugg.........

Hej på er alla mina kära läsare!
Jag är veldigt ledsen över att jag har haft dålig uppdatering idag ,emn vi var på Willys och storhandlade och sen så pluggade jag.

Aja dagen började med att vi åkte till Wllys och storhandla sen så köpte jag 2 tjocktröjjer ochj sen så kom jag hem och pluggade NO läxa *suck* den var rikktigt svår och imårgon så måste jag plugga Geografi och Engelska.. Så jag ser inte alls framimot Måndag x)

Sen så gick jag och Stephe till centrum och köpte coockies och åt dom där i centrum sen så åkte Stephie till V-by för basketmatch.

Igår så var det ju Melodifestivalen och jag blev lite besviken över att den dära låten "Snälla snälla snälla" Kom med fast inte till Globen men endå! :/ Jag tyckte om Higher ,vem tyckte ni om??=)
Aja nu så ska jag titta ifall det kommer något på tv och sen så ska jag gjöra lite voffler och njuta av dm!'^^)

(bilden är tagen från google)

xoxo ,A
ps:När vi åkte ill Wlillys med bilen så såg vi en skårbil och en massa med poliser när vi ååkte förbli sen så tittade jag bak och man såg att inne i skåpbilen så var det en människa fast det var en påse över fast man kunde se lite av fötterna....LÄSKIGT!!!!!

Puss
Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

hör mig sjunga på bloggen & tyck till :*

jag vill ha precis DIN åsikt!

2009-03-08 @ 21:07:39
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: ziina//

Sv: Okkej ska friska upp ditt minne , Det var jag och du ,stephie vi skull ekolla på film .. vi var på väg till åkis då vi träffa anelja ,amie och adelja . Sen gick vi till efie och sen vi åt popcorn och kolla den på filme .. jaja du kanske ändå inte minns :D:D:D:D:D

2009-03-08 @ 21:15:45
URL: http://lillabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0