Plugga ......Plugga.... blogga=) ........plugga igen-.- ........

Hej mina kära läsare!
Hur mår ni idag då? själv så har min dag  varit lång och trist så jag mår inte så himla bra.. Det mesta på fritiden ägnar jag till att plugga iallafall denna vecka annars så brukar jag inte plugga så mkt x)Aja men jag är stolt över mig själv att jag gör det nu=)

Idag när vi kom till v-by efter skolan så träffa jag min mamma i vällingby sen så åkte jag mami och Stephie tilsammans hem ,sen så gick Stephie hem och ska göra läxan och jag gör läxan nu.
Man ska skriva om ett land i Afrika jag ska skriva om Madagaskar=)det låter intresannt att plugga om Madagaskar och det verkar kul och det är det jag har skrivit lite men ska skriva mer ,sen så har jag engelska läxa fast den är tills på torsdag.
Igår så gjorde jag NO läxa bläääää det var skit svårt!

Aja nu så käkade jag lite persika och tog en liten bild som jag ska slänga upp i bloggen nu=).
Aja ikväll så kommer Project runway som jag MÅSTE se!=)

xoxo /Alexandra¨
Älskar er!

Fotograf:
Jag
Grejsimojs:Min lilla lampa ,jag tycker bilden blev ganska så fin!=)

Jag igår haha!x)
Puss
Ps:Måste erkänna att www.veraablogg.blogg.se  är mkt bättre en mig på att fota det var hon som kom med iden!=)

xoxo
Kommentarer
Postat av: Veravarnamnet :P

Jamen gumman! (; du tar jättefina bilder du oxå:) <33 (LLLL)

2009-03-09 @ 17:08:48
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: Veravarnamnet :P

Sv; hihi^^ hare gött gummsis=)

2009-03-09 @ 18:28:26
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: hanna

hi hi hi, kan du gissa vilka 4 toppbloggerskor min syster imiterar? :)

2009-03-09 @ 19:15:29
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0