Söndagar är alltid tråkiga.

Heej!

Idag så hade jag och mamma tänkt att åka till v-by och hitta på något eller så kanske vi åker till IKEA.
Who knows.
Aja till frukost så käkad jag en bit tårta hehe den var ju så himla god!=)Och nu så sitter jg här med morgonrock med molly i knät.

Iallafall ,som sagt så får vi se vad som kommer hända idag, men vad hade ni tänkt er att göra idag då?=)
Det känns som om jag är helt vissen för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu hehe.
Men jaja ibland så kanske man inte skriver så roliga saker ^^).

Nu så måste jag käka lite bättre  frukost som mackor och sådant.
och klä på mig ochså hihi<3!

xoxo

Bjuder på en bild på Brorsan när han gör såpbubblor!=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0