Chokopops

Hej!
Nu så har jag nyss kommit hem, och sitter med
en stor skål med chokopops (är inte säker på stavningen).
Det är hur gott som helst hihi.Nu på lördag eller fredag så
ska jag åka med min moster och hennes barn "kusiner" till
deras landställe =D det kommer bli kul! Hoppas solen kommer
fram då ibalnd, för det blir trist om det rergnar för vi ska vara där
hela helgen. Idag i skolan så låg det någons kläder i koridoren
och sen så låg det ett par trosor "ganska nasty" Sen så ropade någon
in i vårat klassrum när vi hade Historia att det var Stephies med det var
det var det absolut inte .Det var kärringtrosor vafan haha! Jag och Stephie
har  börjat säga "fucking" i nästan alla våra meningar måste sluta med det
haha vi säger vad säger du O.o haha .Men jaja det kanske är svårt att sluta.
Men glöm inte  att jag svarar på alla frågor imårgon i frågestunden så fråga på
ni bara!:) Make me happy!
Det är alltid kul att å många frågor att svara på.

Idag så ska jag ta och gå en promenad till Statoil och tillbaka måste ta och få
bättre motion , för min suger hehe.Ska ta och köpa en stegräknare så det blir
roligare att gå för då får  man ju se hur många steg man gått.
Men ikväll så ska jag bara ta det lugnt. För idag hade jag så jävla ont i mina öron
kanske det är en öroninfalmation påväg, hoppas inte det! =s
Men nu så ska jag återvända till chokopopsen :)
PussOkram.
Kommentarer
Postat av: Friends

Det är nog jätte tråkigt!Jag vill inte heller att et ska var så!Vissa mobbar med vilja men vissa gör det för de känner sig tvunga till det!Vissa kanske inte har det så bra så de vill mobba för de tror att det hjälper!Fast det är ju ABSOLUT INTE SÅ!

2009-05-07 @ 19:20:03
URL: http://slutamobba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0