Ecuador eller Colombia??

Heej!
Nu så sitter jag på Geografi och skriver information om Ecuador men plötsligt så kommer Leo och säger att jag och stephie skulle vel skriva om Colombia, väldigt förvirrad nu!. Men jaja jag måste bara tänka det löser sig liksom.
Men när jag kommer hem så lovar jag att börja skriva mycket mer och sånt=)
Så bloggen blir lite mer intresant.
Men nu så slutar lektionen och jag tror vi har NO min dator dog när jag gjorde läxan och nu så har jag inte kunnat göra den så jag tror han kommer bli as arg han är typ den strängaste läraren i skolan.
Men jaja jag får vel på något sättt göra den=)
Men puss puss o ha en trevblig dag.!
Vi hörs efter skolan<3

Vi hörs!
Peace
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0