Gröna Lund

Heej!
Sorry för att jag inte skev  igår.

Igår:
Jag och mamma åkte till välingby och jag köpte
ett par jeans tights och en parfym. Sen såå ringde min
moster och sa att de skulle till gröna lund och undra
ifall jag ville hänga med ,och det gjorde jag:) Det var skit kul,
vi åkte en massa saker och jag älskar kvasten hehe ,men jag vågade
int eåka isane :s men jag ville .*fegis* Är jsag hehhe.
Sen så åkte vi hem kl 11 på natten och det är så mysigt att åka båt tillbaka
från Grönan.
DEt gjorde jag igår.:)

Idag:
så var jag hoss min moster och vi var ute med mina kusiners kaniner.'
Och sen så åkte jag hem och nu så ä jga hemma.

Kansk lite tråkigt inlägg men ibland orkar jag inte skriva:(

puss
/Alexandra

Dagens blogg : www.medicinfange.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0