I change my mind

Heej!
Nu så har jag precis kommit hem från att vara i vällingby och lämnat tillbaka den svarta klänningen.
Den var inte riktigt somrig tyckte jag :s så jag köpte en ny förr 99 kr och den var super fin.
Jag ska visa bild snart men det är reklam nu så jag måste snabba mig på att skriva hehe.
Jag tittar på Americas best dance crew ! :)Dom är så jäkla gryma!
Själv så ska jag börja på gym och börja komma i form hehe.
Puss
vi hörs snart!
efter programmet.Då visar jag er bild på klänningen.
Xoxo
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska ha en frågestund på min blogg.

ställ gärna en fråga.. :)



fin blogg förresten!

2009-05-10 @ 18:39:39
URL: http://saaaraaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0