Melodifestivalen ikväll...

Heej!
Nu så har jag kommit hem.
Imårse så solade jag solarium. 12 minuter igen.
Jga har blivit ganska så brun:) När jag låg i solariumet
så tänkte jag fan vad lång tid den har varit på ,och sen så kom min
mormor och sa att  det fanns en lapp där det stod att man får sola dubbelt så mycket för samma pris.
Så jag betalade 30 kr och fick igentligen sola 24 min för det men jag solade bara 12 ,eftersom jag solade igår ochså
och det är ju inte så bra att sola så mycket.
Efter det så åkte jag till v-by och köpte en bikini som ni ska få se ikväll.I h&m :)
Sen så käkade jag på Mc donald´s och sen så åkte jag hem.
Efter det så när jag kom hem så solade jag på balkongen och blev pyttelite mer brun haha x) Sol beroende!.
Men nu så väntar jag att mamma ska komma ifrån  centrum så jag kan gå och hyra en film som
heter "Volver" och det betyder återvända på spanska. Så den ska jag hyra och titta på ganska snart.
För ikväll så kommer Melodifestivalen:) Hoppas sverige eller spanien vinner ,det sägs att Norge
kommer vinna :s hoppas inte hehe :).
Men jaja gott folk.Nu så ska jag börja klä på mig kläderna och kila iväg to the videostore.

Puss
Kommentarer
Postat av: jessica

den filmen suger ! ;o

2010-05-19 @ 14:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0