NO

Heej!
Nu så har jag NO jag pllar verkligen inte.
Förlåt för dålig uppdatering igår men jag somnade kl 19:00 och
sov sen hela natten , jag var skit trött.Så därför skrev jag inte.
Men nu så slutar jag  efter denhära lektionen.
På tisdag så ska vi åka och bada med några i klassen.
Så jag ska fråga mamma om jag kan köpa en ny bikini idag efter skolan.

Tisdag:
Igår så hade jag skola somvanligt sen så efter
skolan så åkte jag och Stephie till v-by och käkade på Mc donalds
och jag åt Mc Flurry för första gången hehe har alltid kört med
vanlig vaniljglass med chokladsås ;)
Sen på kvällen så gjorde jag inget.

Förresten så är det 18 skoldagar kvar tills det är sommarlov jippi
jag behöver verkligen lov.Oc jag längtar till jag ska åka till Italien och träffa min pappa
har inte träffat honom på 5 år typ :s eftersom jag har inte orkat åka dit. Men nu så ska jag fan göra det.
Men aja jag vet inte riktigt vad jag mer kan bverätta.
Men vbad ska ni göra i sommarlov? Ska ni åka utomlands eller sk ni vara hemma??Tell me! :)
Men nu så ska jag ta och jobba lite.
Vi håller på med att skriva om vindkraft och  de , jag hatar att göra Power Point eller hur man nu stavar det .
 PussOkram
/Alexandra
Kommentarer
Postat av: ziina

Försrst blir det ji lov och då ska jag inte göra nått kanske på en-två veckor sen kanske jag ska med en kompis till hennes landstäle . efter ska jag till rix läger 09 .. Typ två dagar efetr ska jag på kollo . Dagen jag kommer hem ska jag till the vois .. sen är det bara tvp dagar kvar tills skolan börjar igen :( .. Jag hata skolan !

2009-05-13 @ 15:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0