Övernattning på uteplatsen kanske.

Heej!
I förra inlägget så skrev jag, men det blev så himla sor text vet inte varvför men skitsamma så jag skriver om.

Och lägger till lite nya saker hehe ;) Iallafall nyss så var jag nere vid centrum och köpte  Marabou Daim choklad och creme fraig (inte säker på stavninngen) hehe.
Nu så ska  vi snart äta mat. Jag är ganska hungrig hehe. Ikväll så kommer det bra program på kanal 4 kl 21:00 så kommmer Spårlöst sen kl 22:00 kommer Projekt runway :) Yes . Ska ni titta på några av dessa program?? Det ska ajg iallafall.

Nu så sitter jag och käkar lite Marabou men jag vill igentligen spara tills ikväll men det går inte hehe.Men nu så tar jag och lägger undan den!Opps det slank ner en till ruta :s haha.Nu gömde jag den bakom datan så jag inte kan se den. Idan i skolan så hade vi redovisning på svenskan och ajg och Stephie klarade det gallant! Vi som var så orliga för att det skulle gå dåligt för oss men det gick bra. Sen så hade vi prov i No och det gick ochså ganska bra , även fast jag inte pluggat så mycket inför provet :/Nästan inte alls men jag hoppas jag får ganska bra resultat. Idag hade vi ochså bild , och man skulle rita djur och jag ritade av en gullig liten hundvalp sm sov .Ni  ska få se den nästa måndag jag tar hem och fotar den: ) I promise. Påmin mig på söndag så jag kommer ihåg. Imårgon så har vi orientering igen vi har haft det 3 jävla gånger i rad ,och vi måste åka till Ängbyplan för att ha gympa. Men jag vet inte ifall jag går till gympan imårgon.

Men sen så har vi vanlig gympa hoppas jag...


Ganska glad , jag har ftt tillett ganska så långt inlägg , konstigt.För jag skriver ju alltid korta hehe.
Ok men nu så ska jag äta mat .Jummi x)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0