23-nov-2009

Hej bloggen!

Nu så har jag precis kommit hem från skolan/vällingby.
I skolan var det inget särskilt så det skippar vi hehe. Men
i vällingby så gick jag Stephie och Anisa runt och titta på grejer.
Ganska så kul faktiskt. Men sen så tog jag bussen och åkte hem.
Ringde ett samtal nyss, men fick inget svar. Ska försöka senare.
Men iallafall imårgon så är det knytkalas eller vad man nu ska säga
och jag måste komma på vad jag ska baka som vi ska sälja, det
är flera som ska baka. Alla kommer typ baka kladdkaka men jag
tänker göra något annat. Iallafall nu så ska jag gå och käka något.
Eller ska jag följa med mamma till affärn. Så vi hörs senare!
Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0