Bilder

Hej bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering i bloggen, men som tröst får ni lite bilder.

Sötis Stephie! :) Talita är fotografen ;)


Talita testade some kick ass skor! ;)

Stephie Anisa och Talita <33


Haha Talita dont kill me! <33 x)


Jag testade dom ochså hehe :) (Ganska så bekväma)

Mina vänner <33 kommer alltid älska er!

Pose girl! <33 ;)

Stephie tramsa runt i Dinsko med sn Gossipgirl outfit, som alla tycker ;)

Stefich.. hajjar ni`? Ste-fich haha ok fisk stavas fish med endå HAHA as kul xD


Jag&Talita <3 Cheka in dragqueen skon hon testa haha :) <3


Anisa& Stephie? ;). är det klubbpinnen som är igenom mössan?! x)

Nu- Så nu har ni fått lite bilder från idag :). Nu så sitter jag iallafall
      och lyssnar på musik och lyssnar på musik. Jävla vaccsin.
          Men aja ha det bra! Kram <3 Senare ikväll kommer ett videoinlägg
                 som jag Anisa&Stephie& jag gjort hehe :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0