Bio

Hej bloggen!

Förlåt för hemsk dålig uppdatering idag!
Stephie sov över igår hoss mig och ci hade det skit kul!
Vi tog en massa bilder som jag ska visa i nästa inlägg :).
Iallafall idag så åkte jag och Talita till Hötorget och gick på bio och såg Paranormal Activity.
Igentligen så skulle en tjej  som jag inte känner ochså komma men hon kunde inte. Så jag mötte
upp Talita i vällingby och sen åkte vi vidare till hötorget. Filmen var bra faktiskt!, den var inte särskilt
läskig mest spännande eller vad man ska säga, lite läskig var den såklart. Hoppas jag kommer kunna
somna ikväll hehe ;), ne men jag tänkte inte alls på filmen på tåget, var skit trött... Men jaja sen när jag
kom fram i vällignby så köpte jag en cheesburgare och sen åkte jag hem. Hann inte äta lunch idag så ska
äta något mer nu hehe, tänkte ta med mig kameran så ni fick lite bilder men jag glömde x). Men Ja, ni får ha det så bra!
Kram!=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0