Buhuu...

Var med och tävlade hoss www.Mirre/mtv.com  och tävlade om 2 konsär biljetter till Paramore
som kommer imårgon och sen skulle man kunna träffa dom! Men jag vann inte :(. Jag som skulle
jätte gärna villja vinna, men 2 andra van och jag hoppas dom får det skit kul! :).

Men iallafall nu så kom jag precis hem från att vara hemma hos Jahmila.
Vi satt mest och lyssnade på musik Paramore, Tokio Hotel, Green day och lite andra band
Jahmila gillar såklart ;).  
Vi käkade godis, v köpte cola men den tappa Jahmila på marken
på väg hem från centrum haha! x). Men nu så sitter jag och dricker cola istället. Imårgon
så ska jag träffa Jahmila igen efter skolan. Men jaja vi plinga på Stephie också men hon var
på träning så jaja. Men jaja nu så ska jag gå och titta på tv.
Kram!

  hayley_williams.jpg image by music_love_life_94
Visst har hon sjukt snyggt hår!, funderar faktiskt att
klippa håret som henne, fast ha mörkbrun färg istället.

Kommentarer
Postat av: åse

helt ärligt så vart den enda gången jag kände smärta, var det när jag precis vaknade upp. men det varade i högst 20 sekunder och när man vaknar upp är man så "groggig" att man inte vet vad det är!

sv: okej, ja, då kanske du får vänta tills du är 18 år. men väntan är värd om du verkligen vill göra det. absolut. jag hade turen att inte vara "fullt fixerad" i käkarna. jag kunde få fram ord genom att röra på tungan men inte käkarna. men egentligen skall man försöka vara så stilla som möjligt i käkarna i de sex veckorna som det tar för käken att läka. fast det är individuellt också! :)

2009-11-29 @ 19:15:32
URL: http://aese.devote.se
Postat av: Meeli xD

Aaa jag med tänker också klippa håret som henne kanske

2009-12-01 @ 20:14:39
URL: http://troublemakersz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0