Godnatt bloggen♥

Tänkte bara få med ett litet inlägg innan jag går och lägger mig.
Har fått lite klagomål om min uppdatering, men jag lovar att jag
försöker iallafall. Ser ni jag lägger in fler bilder ;). Men iallafall
just nu är kl 00:55, och min kropp är helt stel. Jag vill verkligen
ta ett bad men jag tror det är försent nu. Sitter och läser lite bloggar
( www.minicookie.blogg.se ) Kika in hennes blogg den är urgullig!
Men imårgon så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kommer
säkert bara sitta hemma... Men allafall, nu så ska jag snart gå och
sova. ska lägga en videokamera när jag sover utifall.  Haha nee! :).

           Men godnatt bloggen, see you in the morning!

Kommentarer
Postat av: CAMILLA LUNDIN

sv; hejsan, förlåt för så sjukt sent svar.

jag är nog fel person att fråga, jag gjorde mitt

hål i läppen själv och den smärtfaktorn är grymt stor. det gjorde jätte ont och tog långt tid. och dessutom är det över 4 år sen :P men hos ett proffs tar det inte mer än en sekund och jag har hört att det känns som ett bistick. :)

2009-11-22 @ 15:41:06
URL: http://jaghetercamillu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0