Glad! ")

Hej bloggen!!
 Hur mår ni? jag mår Awesome! Som ni kanske vet eller inte?
Kommer inte ihåg ifall jag berätta, iallafall så sökte jag om att
få bli hårmodell. Jag väntade kanske i 2 veckor och nu så fick jag svar=)
Jag fick inte vara med på visningen som är nu, men dom kommer
mejla mig när dom tycket jag kan vara med! :) Hoppas verkligen
jag någon gång kommer bli kallad dit, man kan få hårprodukter för 400 kr
tror jag.

Nu: Nu så sitter jag och äter kladdkakan jag bakade hehe :).
Snart så ska jag sms Jahmila och fråga om hon vill följa med
mig och se 2012, vill se den men har ingen att gå med haha!.
Men hoppas hon vill. Jaja, ikväll kommer en komedifilm på kanal
4 som heter Glee , ska ni se den ? Kl 21:00 :). Jag ska se den :)
den handlar typ om ett par töntar haha, det är det enda jag vet hehe.
Men jaja nu så ska jag tillbaka till kladdkakan!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0