I did it

:) Hallojsan! :)

Hur mår ni idag då? Själv mår jag bra, var hemma hoss Talita efter skolan
och a gjorde inte så mycket haha... Sen så gick jag hem. Imårgon så måste
jag åka till punkshop ska köpa en sak där. Men jaja förlåt för att jag inte bloggat
så himla bra, men ska försöka bli bättre. Jag var ju så himla bra förr! Men nu
så  ska jag komma in i rätta takter igen.
Aja idag i skolan var det boring, har haft träningsvärk hela dagen och jag lover
er det är skiiit jobbigt!!! Kan nästan inte gå eller gå upp från stolar... Men hoppas
det går över snart. Har ni haft träningsvärk? visst är det a pain in the ass! .

Men jaja nu så ska jag gå och titta på tv. Ni får ha det så bra!
Ställ gärna en fråga i www.tiiiilias.blogg.se frågestund! :)
Hon är ganska så desperat ;).

Kommentarer
Postat av: TiLia

Tack för länken (aa)

Vill du ha mera besökare till din blogg?

Klicka på länken nednaför


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0