Mätt

Heej!

I´m Back! :).
Jag var ju på knytkalas, det var ganska så tråkigt.
Vi käkade mat sen så gick vi lite runt. Juste vi sålde
bakelser ochså v tjänade in 290 kr, skit lite... Men iallafall¨
hoppas mina muffins var goda hehe. Efter det så gick vi runt
som sagt. Sen åkte vi till vällingby. Vi fick sjuss (stavning) av
Anisas&Jasmins pappa Tack! =) efter det så väntade vi på
min mamma i vällingby eftersom hon gick tidigare och tog bussen.
Men nu så är jag hemma och är skit trött. Men juste glömde
var hemma hoss Stephie en stund och fick en grej som inte
passade henne hehe. Men aja tog lit bilder :
Kram!


Anisa och Stephie <3

Jag och Stephie när vi väntar på bussen hehe...

Pose Bitch! <3 ;).

Jag.

Haha, inte redo? X).

Men Nu så ska jag gå till tv:en och bara slappa.
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0