New moon

Heej bloggen!
Sorry för dålig uppdatering men jag var  med Stephie och Anisa och hennes stora syrra
och såg New Moon, vi krigade jag svär, tur att vi fik biljetter iallafall :).
Men v missa kanske 5 m av filmen... Men jaja filmen var helt helt ok.
Jag hade förväntat mig mer av den men det var iallafall en sak som var bra,
Jacob! Jacob var KATT! svär helt jävla katt :). Alla i hela bion bara "skrek"
när Jacob tog av sig T-shirten , Oooo haha .´xD.
Men jaja nu så sitter Stephie och stressar mig med att sitta och läsa upp allt jag skriver...
Helt jävla störd!. Haha nee <3. Men iallafall vi sitter på FB och så.
Ni får ha det bra, sen så kommer det bilder.
Kram!
/Alexandra




Hot hot <3
Haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0