plugg plugg plugg plugg plugg plugg....

Hej älsklingar! ♥

Nu så har jag suttit och skrivit en uppsats om Jesus i kanske 2 timmar!...
jag är helt slut... det är inte så svårt men det är mest tråkigt att sitta så länge
och bara skriva, min handled gör så jäkla ont, man skulle skriva i Notebook
så jag tror jag har gjort rätt. Men jaja man skulle skriva 800 ord minst. Skjut
mig snälla någon?. Men jaja imårgon så måste jag plugga ennu mera, tänker
börja satsa på skolan mer. Känner att jag inte gör alla mina läxor och sånnt hehe.
Ibland orkar man inte och till slut kommer man undan. Men jag går i 7:an nu så
det är inte så himla seriöst. Visst det är seriöst men i 8:an och 9:an Shiit säger
jag bara, kommer sitta i mitt rum och plugga hela tiden, vill komma in i ett gymnasium
iaallafall. Anisa idioten haha x) har skrämt mig oh sagt om man får IG i något av
kärnämnerna så kommer man inte in på gymnasiet. Är det sannt?...
Men jaja, har pluggat klart nu känner mig stolt så nu så ska jag börja röra mig mot
tv:en, det kommer inget bra idag men det kommer säkert något iallafall.

      ♥  Men ni får ha en trevlig kväll så kanske hörs vi senare♥
                                       vi får se
              

Kommentarer
Postat av: anisa

haha nej man skulle skriva 800 ord som mest man fick skriva 600 hhahahahahahahahahaha <3=)

2009-11-16 @ 23:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0