11 September

Heej!
Som ni ser så är det det 11 september idag, typ en olycksdag och väldigt sorglig tycker jag. Om man tänker på det som hände i (new york?) World trade center och alla människor som dog så tänker jag sörja lite eller ha en tyst minut för de som dog och alla brandmän som försökte rädda folk men samtidigt som offrade sig själva för andra. Och Anna Lind (politikern) blev mördad detta datum, men hennes barn i handen på stan...R.I.P alla dessa människor som dött detta datum :´(. Jag tycker extremt synd om deras familjer och vänner! Men idag så vet jag inte om någon katastrof hände?.



Okej nu tillbaks till dagen:
Idag så e jag snuvig och har ont i huvudet, så jag stannade hemma.
Men jag har bara varit hemma och segat...och såklart haft tråkigt! like usual.
Men det är iallafall skönt att det är helg nu. Nu så sitter jag och lyssna på MJ låtar
(live me alone) och sjunger hehe.
Men förlåt att jag inte bloggat jätte ofta men jag är sjuk och jag orkar inte göra så himla mycket.
"Ikväll kommer iallafall idol igen" så det finns alltd något att titta på.
 
Kram!





Heal the world!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0