Förkyld!

Hej!
Idag så kunde jag nte gå till skolan eftersom jag ä förkyld och snoret rinner hela j*vla tiden, det är super jobbigt!
Och när man snyter sig för ofta börjar det svida vid näsan....men hoppas jag blir frisk snart. Förövrigt så är jag glad eftersom det är helg endå och imårgon så kanske jag ska åka och träffa min mormor, ska bli kul att träffa henne. Har inte träffat hennepå ett tag nu.
Men hur har eran dag vart annars? min har varit tråkig, käkade nyss lunch Kyckling och pommes gott.Men jag hoppas ni blir bättre på att komentera! det skulle vara mycket roligare då! :) tycker jag iallafall.
Men jag vet inte riktigt vad jag ska berätta mer, ibland så är huvudet tomt och jag vet inte vad jag ska skriva.
Men hoppas ni får en trevlig dag!
vi hörs sen! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0