Godmorgon! :)

Godmorgon!^^
Hur mår ni? Själv vaknade jag av ett dunst på uteplatsen hehe blev lite skraj.
Men vad ska ni hitta på denna lördag? själv så vet jag nte riktigt men jag och mamma
kanske ska åka till v-by eller något. Annars så kommer det vara en ganska så tråkig dag för mig.
Men iallafall solen skiner lite dag allafall, det är bättre en att det ska regna hela j*vla tiden.
Nu så har jag käkat lite frukost det fick bli 2 mackor med jouise (stavning)?.
Min katt Oscar ligger alltid under mitt täcke och myser och Molly leker med någon störande
bollbjellra, och Saga? God knows...... hon är alltid ute, dom andra brukar villja vara inne.

Idag så tänkte jag platta mitt hår, men jag lyckades bara med halva sidan, jag är för lat
sen så orkar jag inte göra den ena.. x).. brukar det inte hända så med er.
Hur brukar ni platta erat egna hår? Berätta!:)
Men idag åker kameran med så ja kanske det blir några bilder.


Påvag till Serbien och hälsa på brorsan.

Vi åkte ofta radiostyrda bilar :) as kul!

Bilden har mn moster Linda tagit, i spanien i somras på ett Zoo som heter
"Parque de los animales" :)

Nu så ska jag åka!
Kram

Kommentarer
Postat av: LiiCee ☆彡

Hej!

Nu har en ny tävling startat på LiiCee.blogg.se!

Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen för din chans att vinna två mascaror från Maybelline NY! http://liicee.blogg.se/2009/september/tavling.html

mvh .

2009-09-05 @ 14:24:22
URL: http://liicee.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Har lagt upp den nya designen nu, skriv gärna vad du tycker om den!



Trevlig helg!



Leonard

2009-09-05 @ 16:36:43
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0