Lördagsmys

Tjenare!

För en timme sedan så satt jag och tänkte på Ben&jerry glass, och jag orkade inte gå och köpa.
Men tillsist så bestämde jag mig haha eftersom jag har inte ätit Ben&jerry på as länge.
Så nu så har jag kommit tillbaka från centrum, det tar bara 3 m att gå dit hehe.
så det ska jag mummsa på framför tv:en, vet ni om något bra kommer på tv?
nu sitter jag här och har ont i magen..... det gör as ont ´:(.
Men jag täner endå äta den jävla glassen för den är god haha! x)

Gaah! den här överförningsrutan kommer typ aldrig fram! vad händer....
Jag ville använda mina egna bilder , men det går inte att överföra just nu vet inte varför.



Dom har börjat sälja "Vanilla coke" i Ica, köpte den, hoppas vanilj cola är god då! :)

Kram!

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Leonard

Tack så mycket!



Jo, för att fler ska kunna läsa helt enkelt, bl.a. dom jag känner i Tyskland, bodde ju där innan :)



Finns en länk i menyn ovan där står det "Why is this site in English?" där finns med en förklaring ;)



Hmm gott med B&J!

2009-09-05 @ 20:36:15
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0