Skämma ut sig framför hela SVERIGE!..

... är precis vad dom som går till idol och inte kan sjunga utan bara vsa upp sig! haha! :D men det är kul för tittarna=) men kanske lite synd för juryn...som måste sitta hela dan där :s.
Men jaja jag köpte Ben&Jerry "half baked" och satt och myste framför tv och tittade på idol. Eftr att jag typ hade ätit halva glassen i bägaren (kan vi säga) så började jag må illa eftersom det är kakdeg i, men vafan dom är as goda! :) Tog ett bad precis nyss och det var as skönt med skumm och tända ljus hehe, man måste ibland ha "egen tid" kan vi kalla det. Men nu så ska jag snart gå och lägga mig eftersom imårgon tror jag att jag börjar tidigt. Jag HATAR att börja tidigt och sluta sent  skolan :/ Juste gissa vad jag fick på matteprovet idag? Jo jag fick 13/37 Go Alexandra! NOT, jag måste skärpa mig och lära mig matte. Men jag orkar inte...

Men nu så ska jag borsta tänderna kasta på mig pyjamasen and get my "skönhetssömn" som vissa kallar det hehe.

God natt!
KRAM!

Jag och min bror 2008 (serbien)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

sv: Jodå dagen vad bra ;D, din då?

2009-09-10 @ 22:15:54
URL: http://sandrajonassonss.blogg.se/
Postat av: Leia

Önskar dig en fin fredag!

2009-09-11 @ 12:18:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

TOKIO HOTEL FÜR IMMER <3

2009-09-11 @ 18:36:53
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0